tirsdag 4. mai 2010

Snakk om blemme ......

I dag skulle klubben hatt et kurs med Megalink for å få innføring i bruk av de nye elektronikk-skivene som er kjøpt inn. Oppmøte på Løvenskiold kl. 17.30 passet meg dårlig da jeg jobber til 17.00, endte med at jeg gikk litt tidligere mot at jeg må være tilsvarende tidligere på jobb. Greit nok det, men da føles det ganske bortkastet å møte opp til noe som ikke blir noe av. Klokken ble over seks før vår "ansvarlige" for dette ga beskjed om at det ikke kom noen fra Megalink grunnet sykdom, ja ja, slikt kan skje. Men at ingen gir beskjed tidligere? Hmmm.
Ikke hadde jeg med meg våpen heller, da hadde det jo ikke vært så farlig liksom.
Men det ble nå uansett en hyggelig (flere) samtale med de andre som også skulle være med. Det kan komme mye godt ut av uformelle samtaler eller som vi sier her i Oslo; en prat over kaffen.

I morgen prøver vi på nytt og da har i hvertfall Megalink bekreftet at det kommer noen fra de.
Men jeg tar nå med en pistol "just in case", klok av skade.

Skal prøve å få lagt inn litt seriøs trening til helgen, kanskje innendørs. Blir litt kaldt og guffent å stå ute i snøvær, brrrrr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar