lørdag 8. mai 2010

50 serie

Dro til Drammen i dag for å skyte finpistol, i utgangspunktet så trodde jeg det var to stevnenummer i dag, slik som de pleier å ha. Men etter å ha sjekket før jeg la meg i går så jeg at det kun var ett stevne. Shit au, bedre enn ingenting. Var på plass i god tid så jeg skulle være sikker på å få plass, og plass var det, skuffende lite folk synes jeg. Her er det jo så trivelig å skyte, hvis en ser bort i fra at det er kaldt på st.plass. Men vi som var der hadde det hyggelig og tonen var passe løssluppen.
Jeg trakk skive to, uten at sånt noe spiller noen stor rolle for meg. Skyter like godt uansett skivenummer.
Er ikke vant med Morinien ennå, det resulterte i at skrutrekkeren til å justere siktet lå i kofferten. Litt kjedelig siden jeg fant det ut etter at prøveserien var begynt, men men, det er jo ikke noe problem å justere før første tellende serie. På pardinien skrur man jo bare med fingrene og etter 7 år med sånn justering så sitter det liksom i toppen ennå.
Første serie gikk ikke bra, 39 poeng, buhuu
Men etter det var det ganske bra.
Prøveserie duell gikk veldig bra, 5 tiere tikket inn på skjermen (elektronikkskiver), smilte godt da. Synd det bare var prøveserien, men fem tiere er fem tiere.
Fikk ikke femti serie igjen men det lå ganske jevnt mellom 45 og 48, bortsett fra tredje serien som var total katastrofe.
Så ilddåpen til Morinien var vellykket til tross for to skikkelig dårlige serier.
Nå må jeg bare få finjustert grepet littegranne så blir det bare gull og grønne skoger.

Nå blir det sen lunsj for jeg rakk ikke frokost før jeg dro.

Ja selvfølgelig, dere vil vel ha totalsummen også tenker jeg. 533p.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar