mandag 17. mai 2010

Hurra, hurra, hurra

Hurra for 17. mai

Feiret 17. mai sammen med Siri ute hos min søster i Drammen. Min niese var russ og da måtte vi se på russetoget selvfølgelig.
Før det rakk jeg to wienerpølser og en solo, det hører nemlig 17. mai til.
Spekemat etterfulgt av kaffe og kaker var en fin avslutning på sammenkomsten. At niesen min ikke var oppegående mer enn noen minutter får så være, det må man ha forståelse for etter en hard russetid.

Nå sitter jeg og koser meg med ett glass rosèvin og lettvint tv-underholdning.
I morgen blir det NAIS skyting på Løvenskiold og da skal jeg skjerpe meg skikkelig, målet er 290p.
Det er noe under pers men noe over de siste årenes resultater.
Vi får se hva det blir til, men jeg er trygg på at det går helt fint.

Jeg ønsker dere alle en fortsatt god 17. mai

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar