mandag 24. mai 2010

Bane-nm og påmelding

Tenkte jeg skulle sette meg inn i dette med påmelding til bane-nm siden jeg er oppmann i klubben. Før så har vi hatt felles påmelding til diverse nm, men det dropper jeg denne gangen.
Å få meldt på kun en person i diverse øvelser er nesten en oppgave som krever utdannelse på høyt nivå, eller en skikkelig stor dose tålmodighet. Jeg har i hvertfall ikke tålmodighet til å melde på flere enn meg selv.
Mulig det bare er meg, men det påmeldingssystemet de bruker er helt håpløst. Skulle nesten tro de håper at folk gir opp før de finner ut av det.

Er fortsatt usikker på hva jeg vil skyte i bane-nm, standard og finpistol er vel sikkert. Fripistol er også fristende. Silhuett tror jeg sikkert utgår for min del og hurtig er jeg ganske usikker på. Kanskje blir det grovpistol også.

Felt-nm ser det ut som at vi dropper i år. Litt synd siden området løypa er i er skikkelig fint. Jeg og lange avstander går ikke helt sammen, lange avstander som i avstand til blinken altså.
Spes.felt-nm dropper vi også i år, hvis man ikke ombestemmer seg i siste liten da.

Fikk trent i dag, men det tok litt tid før øynene var på "plass", de var litt "slørete" så det vasr litt vanskelig å få skarpt korn. Etter en times tid løsnet det og samlingen ble deretter.
Siri hadde også en bra trening, antageligvis den beste hun har hatt, samlinger som truet mine er jo bra. Da er det bare å fortsette på den måten. Trente forøvrig kun enkeltskudd i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar