torsdag 22. april 2010

NAIS

I dag skulle det skytes NAIS på OPKs bane på Løvenskiold.
I og med at jeg skal levere tilbake den Morinien jeg låner i morgen så var det perfekt å avslutte lånet med NAIS.
276p er omtrent der jeg er med Pardinien, det betyr at jeg ikke skyter dårligere med Morinien.
Men å trekke eksakte konklusjoner utifra resultater blir kanskje ikke rett. Tror mere jeg må gå på følelsen rundt valg et om å kjøpe nytt eller ikke. Jeg får fundere litt over det en stund.

Men å skyte utendørs nå er ikke veldig behagelig, kaldt som fy. Langt å kjøre er det også, for ikke å snakke om at det er kjedelig å sitte i den samme køen hver gang man vil trene der ute.
Kanskje man skulle gå over til å bruke tråsykkelen etterhvert, tar ikke mye lenger tid og så er det jo en stor bonus i tillegg: god trim.
I morgen blir det konsert med The Baseballs og lørdag/søndag er vi på NSF tinget så da blir det ingen skyting.

God helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar