søndag 18. april 2010

Felt er gøy!

Da var den store dagen over, OPKs feltstevne er unnagjort.
Felt kan altså være gøy alikevel, i dag som en del av arrangørstaben og med masse folk som ville skyte så var det skikkelig gøy. Jeg ble sittende i påmeldingen fra litt før kl.10.00 og fram til 15.00, lang dag og ganske hektisk til tider. Men det er ikke så farlig med så mange blide skyttere, tror ikke jeg hørte en eneste negativ kommentar. Er det rart man da synes det er gøy?

Akkurat nå har jeg ikke oversikt over antall starter, men at det ble ny rekord for vårt stevne er helt sikkert.
Mange fyllte løypa, men det var mange som ikke klarte det også.
Selv så gikk det ikke så bra på funksjonærskytingen i går, men jeg fikk tatt en runde i dag med spesialrevolver og da ble det fullt hus. Etter rangering så ser det ut til at det blir delt førsteplass med en annen skytter, vi hadde begge kun ett poeng fra full score på rangeringen. Bra, ikke sant? Jepp, megabra.
Dette var vel første gang på en evighet at jeg har klart å fylle en løype.
Skikkelig gøy å få det til.
Hadde med Siris spesial også og den ble lånt ut til en av våre ferske skyttere, etter en tre-fire st.plasser med ymse treff så satt det veldig bra på resten. Gøy at de ferske får det til, spesielt når de låner våpen av oss.

Resten av kvelden går nok med til å sitte med resultatføring, det skal jo mekkes lister for både KM og DM i både fin og grov.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men en stor takk til alle som kom for å skyte hos oss og velkommen tilbake til høsten igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar