torsdag 1. april 2010

Påskekrim i bokform

Nå som påsken har begynt så må man jo ha litt påskelitteratur, mitt valg i år ble enkelt.
En bok skrevet av Anne Marte Pensgaard og Even Hollingen er trygt plassert i godstolen, boken heter "Idrettens mentale treningslære".
Kanskje ikke så mye mord og detektiver, men ganske bra for meg som skytter/trener.

Men litt påskekrim på idiotboksen blir det vel tid til, med littegrann påskegodt også. Påskegodtet har man ikke godt av, men godt er det alikevel. Puh, ble mye "godt" her.

Og for å ikke forfalle helt i påsken så har jeg tatt med meg en laaaaang treningstrikk, faktisk så lang at jeg må dele den opp i flere deler. Strikk, balansepute, fitnessball (sånn stor) og kulefanger skulle gjøre at man holder formen igjennom påsken også.
I tillegg blir det kanskje tid til vår andre hobby, geocaching.

Om litt er det tid for sosialt samvær med andre OPKere, dart, juging og hyggelige folk gjør at det kommer til å bli en bra kveld. Kanskje blir jeg dartmester nok en gang, sist var i 2004.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar