onsdag 7. april 2010

Kort innpå

Kort innpå var et utrykk vi brukte når vi satt på gutterommet med CB-radioen og ville innpå en samtale som noen hadde.
Hva har det med meg å gjøre i dag? Ingenting, jeg bare kom på at det var det vi pleide å gjøre på natta som 15 åring en gang i tiden.
Nå var det egentlig meningen at jeg bare skulle skrive noe kort om dagens skyting, men så begynner man å rote seg bort i gamle minner og da er det gjort.
Nå vel, ryggen kranglet i dag så det ble ikke så bra skyting. Men i all elendigheten så fant jeg ut at jeg skulle teste å skyte med lukkede øyne. Ja ja, jeg må jo se at jeg sikter riktig sted, men når siktebildet var riktig så lukket jeg begge øynene og lot det stå til. Første skuddet en tier, andre en tier, tredje en nier, fjerde langt ut i det hvite og femte en åtter. Flaks? Kanskje, kanskje ikke. Jeg har nå mest tro på at det var gode avtrekk som resulterte i de tre første skuddene og at forventningene til fjerde og femte var det som gjorde at de ble dårlige.

Det var egentlig det hele i dag, hvis jeg ikke kommer på noe annet i løpet av kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar