søndag 4. april 2010

Ny pang? eller ikke?

Tja, men har en lang stund gått og siklet på den nye Morini CM 22 RF.
Aner ikke om den er bedre enn Pardinien jeg harm ,em den bittelille testen jeg fikk i fjor sommer gjorde ikke lysten på den mindre.
Får antageligvis snart låne den fra Børselars igjen, da får vi se om den overbeviser eller ikke.
Den største fordelen med den er vel at den i utgangspunktet er mye lettere og derfor kan tilpasses skytingen bedre med hensyn til vekt på våpenent. Dessuten så mener jeg å huske at avtrekket passet meg bedre, ikke at det er et bedre avtrekk i seg men at det passet meg som person.

Vel, jeg får vel komme tilbake med svar når den er testet. Dessuten så skal jeg ta å teste klubbens Walther SSP også, har testet den før uten overbevisning. Men det er dumt å ikke teste den så lenge den er lett tilgjengelig.

Og som ikke det var nok, LP 10 E er også noe jeg har lyst på. Skal ikke se bort i fra at en sånn dukker opp i tide til høstsesongen. Må bare selge noe av det jeg har først.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar