søndag 11. april 2010

Ett år til neste gang.

Atter et NM er over, hva kan jeg se tilbake på? Tja, egen innsats som ikke holder mål. Men det er ikke så farlig, det er vel heller neste års NM jeg sikter mot.
Andre OPKerne da? Lag-gull på herrene ved Øivind Jakobsen, Petter Schaug-Pettersen og Ingar Woll. Individuell finaleplass på Øivind og Petter, henholdsvis 3. og 6. plass før finalen.
De endte opp på plassene 4. (Øivind) og 8. (Petter).









Kan ikke annet enn å gratulere de alle sammen.

De andre herrene? Har ikke oversikten akkurat nå men det ble ikke de store resultatene men tror at alle var fornøyd allikevel.

På damesiden så skjøt Tone Repstad 349p og Marianne Ødegård 345p. Er ikke sikker på plasseringene men det er ikke så farlig, de var fornøyd begge to og det er det viktigste.



Hva skjer videre? Nå skal jeg teste ut en Morini CM22RF, den har en skjeftevinkel som passer noe bedre enn Pardinien min. Kanskje blir det en sånn til bursdagen min :-)



Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar