lørdag 3. april 2010

Helt skutt ..........

Utifra resultatene i dag så kunne jeg kanskje bare ha sovet videre. Men av en eller annen grunn var det artig lell.
Startet jevnt på 150 sek, 44-45-44-44, noe lavt men alikevel litt fornøyd. Men så var det resten da, ikke mye lys i tunnelen der. Start nummer to ble ennå mere "disaster", men fortsatt gøy.
Så nå skal jeg justere avtrekksmekaninsmen slik at den blir mere lik luftpangen, ikke 520gram, men lettere fortrekk slik at jeg kan ligge hardere på trykkpunktet. Jeg mistenker at det kan være noe å hente der, jeg har liksom litt problem med å ta trykkpunktet når det går raskt. Min hukommelse sier at jeg har justert meg bort fra det som virket før, i en evig jakt etter lettjente poeng. Burde ha visst at det eneste som duger er å trene mye.
Jeg hadde gleden av å sitte ved siden av Skanåker på en trenersamling her i hovedstaden, og når jeg spurte han litt ut om dette med trening og hvordan bli god så svarte han enkelt: "Det finns ingen hemmelighet bak min suksess, kun jävligt hårdt arbete. Träna mer enn dom andra er resepten."
Så da er det ingen vei tilbake, flere treningstimer med både tørrtrening og "live" samt mere kondis og styrke i tillegg.
Nå har jeg ikke skrevet så mye om hva jeg trener utenom den spesifike skytetreningen, men jeg trener av og til på treningsstudio samt sykler og går i marka på sommeren. Men jeg må bli flinkere på dette området.

I morgen blir det Sverigetur med familiebesøk, men på tirsdag og onsdag er det stevner igjen og da er det luft som står på programmet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar