tirsdag 13. april 2010

kurs og lite tid

I dag har vi vært på kurs, et kurs i basistrening.
Ikke beregnet på skyting, men mere på generell basis.
Mange elemter å ta med seg videre. Vi skulle ha med treningstøy og det var det en grunn til. Lenge siden sist jeg var så sliten etter å ha vært på kurs. Fire timer hvor 2 1/2 time var fysisk trening er slitsomt, i hvertfall for en som definitivt ville hatt godt av litt bedre form.

Etter luft-nm har det ikke vært tid til trening (skyting), ei heller i morgen. Dumt, spesiellt siden jeg har en Morini jeg skulle ha testet litt grundig. Men kanskje jeg kan få gjort noe på torsdag, stikker oppom Ekeberg skytebane og hører med de som har trening der da om jeg kan få være med. I verste fall blir det nei og da må jeg vente til fredag, da er jeg skyteleder på fellestreningen og da kan jeg skyte når økten er over.

Til helgen er det felt på Løvenskiold, tenkte å skyte finfelt med morinien, spennende å se hvordan det går.
Er jeg skikkelig uheldig etter å ha testet den så kanskje jeg må bruke penger for å få meg min egen.
Uansett utfall så skal Petter Brattli (Børselars) ha en stor takk for at jeg får lånt den.

Nå har jeg solgt min sølvfargede Steyr LP10, da er jeg et skritt nærmere en elektronisk utgave.
Men det hadde vært greit å få solgt den sorte i tillegg til Waltheren, ikke noe vits i å sitte med for mange luftpanger. Fargevalget på den nye blir sølv pistol med gullfargede lufttuber.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar