søndag 6. juni 2010

Still here ...........

Jeg lever fortsatt, selv etter en hektisk uke med mye å gjøre.
Har siitet en del timer med resultatprogrammet fra Megalink, og det programmet har en del mangler.
I hvertfall så ble det en masse tull underveis i resultatregistreringen slik at vi endte opp med å gjøre samme jobben en tre-fire ganger.
Men resultatene fra Løvenskiold open ligger nå ute og da er vel alle til slutt fornøyde håper jeg. Om de er fornøyd med skytingen vites ikke, det kan jeg heller ikke gjøre så mye med. Det vil si, de kan selvsagt leie meg inn som trener hvis de vil det.

Har ikke fåt skutt noe særlig etter forrige helg, men i morgen er det stevne hos BPK. VM fin og grov står på programmet, skal se om jeg har nok grovammo for da blir det to runder. Det blir helt topp.

Har kjøpt inn en grill, en nesten bærbar gassgrill som kommer til å bli med på turer. Den får nemlig plass bak i bilen, kjekt når man reiser langt for å skyte. Greit å få grillet mat der hvor man er, blir fort seint med middag hvis en skal vente til man er hjemme igjen.

Tirsdag tror jeg at jeg skal prøve å få trent litt med fripistol, greit å bli vant med den før NM. Hadde også vært greit å fått testet den på 50m, gjerne på elektronikk. Tror jeg må høre med kretsen om disse skivene på Løvenskioldbanen. Det kan jo tenkes at flere vil trene der før NM.

OPK har fått nye klubbjakker, nytt design men samme farger. Elle,r det vil si nesten samme farger. Den rødfargen vi hadde på de gamle kunne de tydeligvis ikke levere på de nye jakkene. Den som er på de nye er mere magenta enn rød. Vel vel, er det sånn de ble så er det sånn. Jeg har nå uansett kjøpt meg en og kommer også til å bruke den, mest på stevner. Den gamle jakka får vel lov til å gjøre nytta si på trening.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar