fredag 25. juni 2010

Ikke sur, men ..............

Skjønte i dag at jeg begynner å komme i NM-modus.
Var en tur på trening i dag og da var det jo selvfølgelig andre der som seg høre og bør.
Fikk en god økt for meg selv og var kanskje ikke mest sosial av meg. Tok meg alikevel tid til litt prat og kaffe sånn som man pleier.
Men i kveld, for en time siden, slo det meg at jeg antageligvis kan ha virket litt mere innesluttet enn tidligere.
Jeg husker i hvert fall ikke mye av det som det ble pratet om, et tegn på at jeg er i såkalt NM-modus.
Er jo ikke første gang jeg skal på NM så jeg kjenner godt igjen tegnene, men det er ikke sikkert at alle andre skjønner det. Er ikke meningen å være fjern/sur/avvisende eller lignende. Det er kun slik jeg blir når det nærmer seg NM.
Men vær ikke redd, jeg biter ikke hodet av de som tar kontakt nå i tiden før Nm, bare hyggelig å kunne hjelpe til der man kan.
Tror kanskje Siri er i samme modus, da er det jo bra at vi er to som skal det samme.

Fra det til noe helt annet.
Hvem pokker liker kyllingpølser? Jeg bare spør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar