tirsdag 1. juni 2010

NM-bane 2010

Fikk endelig somlet meg til å melde meg på til Nm-bane.
Har prøvd tidligere men påmeldingsystemet som arrangøren bruker var tungvint for å si det sånn, jeg ga ganske enkelt opp.
Etter nok en gang ha prøvd på nettet uten hell sendte jeg i går en mail med info om hva jeg skulle skyte osv. 
Fikk superraskt svar om at det var registrert fra en stakkar som satt sent på kvelden og passet på dette med påmeldingene. Fin fin service kaller jeg det.

Hadde i utgangspunktet bare tenkt til å skyte standard og VM-fin, men etter helgen som var så fikk jeg lyst til å skyte flere øvelser.
Resultater ble at jeg er meldt på i Fripistol, standard, VM-fin/grov og hurtig-fin/grov. Det er vel bare silhuett jeg ikke skal skyte, kunne sikkert gjort det også men tror jeg står over i år.
Så nå gleder vi oss til NM-nerver og skjelvne ben. Og ikke minst, hyggelig gjenmøte med andre skyttere som man som regel bare ser en gang i året.

Vi ses kanskje på Mysen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar