onsdag 2. juni 2010

Skikkelig irritert ....................

Nå er snart begeret fullt!
Etter helgens stevne, som både OPK og BPK var arrangør av så mangler det resultater. Det er jeg helt klar over siden jeg skal fikse de resultatene som mangler. Men at man fra sine egne skal få noe jeg betegner som kjeft fordi resultatene ikke er kommet det godtar jeg ikke.
Det er faktisk sånn i denne sporten/idretten at alt drives på ideelt grunnnlag, jeg eller andre får altså ikke betalt for det vi gjør. Ikke forventer vi det heller.
Men jeg forventer at andre skjønner at vi som faktisk gidder å hjelpe til har annet å drive med ved siden av, jeg har jobb og andre ting på fritiden som må prioriteres foran annet noen ganger.
Hvis de som klager hadde brukt like mye av sin tid som jeg og de andre frivillige har brukt så ville alt vært i skjønneste orden hver gang. Men når det er et fåtall som gidder å gjøre noe for andre så blir det noen ganger slik at ting tar tid.
Er dette et fenomen som er generellt for skytesporten? Eller er det sånn i andre idretter også?
Nei, nå har jeg fått nok. Vanligvis så er jeg positivt innstilt til det meste og er vant til å jobbe hardt for å få til ting, men nå må f...n meg andre begynne å gjøre noe også. Ett styre i en klubb skal ikke gjøre alle jobbene som må gjøres i en klubb, det er faktisk lov å hjelpe til.

Til alle dere som gjør en fantastisk innsats,
tusen takk for all hjelp, dere vet hvem dere er.
Til dere andre, skjerp dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar