tirsdag 23. mars 2010

I dag......

I dag gikk alt så mye bedre, ja nå gikk det jo bra i går også da. Men i dag var det trening på Ekeberg med .22 kaliber og oppskriften fra i går skulle testes der også. Etter litt prøving og modifisering av den indre samtalen så satt det som et skudd, he he. Da treningen foregikk med serier på fem minutter med fri skyting som vi kaller det så gjelder det å få ut ti gode skudd, den lange samtalen ble derfor litt lang. Bort med noen ord og vips så satt skuddene bra.
Ikke bare sitter de fleste i niern eller bedre (over 90%) men for første gang så fikk jeg til det med å oppfatte nøyaktig hvor de fleste slengerne satt. Dette skal visst være positivt har jeg hørt.

I morgen bærer det avgårde til Moss for luftstevne, da skal jeg gjøre det samme som på trening og jeg er overbevist om at det kommer til å slå positivt ut.

Siri (kjæresten) var også med på trening i dag, som vanlig, og selvsagt så setter man av litt tid til å hjelpe henne med skytingen. Vi fant vel ut av noen småting som må fikses, og håper det vil gjøre ting lettere etterhvert. Men det vil nok ta noe tid, må jobbe med å få styrket muskulaturen i arm og skulder, dette er jo ikke gjort på en time for å si det sånn.
Det fine med å hjelpe henne og selvsagt de andre som jeg ser har behov for veilledning er at jeg skjerper meg betraktelig når jeg selv skyter. Med litt mindre tid på meg selv så må jeg sørge for at hvert eneste skudd teller like mye. Før så var man kanskje litt slappere rundt dette, fullt fokus på noen serier mens andre serier ble mere likegyldige.

Nei nå er det sent, har begynt å jobbe igjen etter en måned med sykemelding og da må man legge seg tidligere. Men en liten halvtime foran idiotkassa rekker man, fin måte å få tømt hodet før sengetid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar