tirsdag 16. mars 2010

Grattis med pers.

Ikke til meg men til Petter S.P. som skjøt til ny pers i dag, 586p på hurtig fin er megabra. Å stå ved siden av en skytter som skyter så bra som det er en ren fornøyelse, inspirerende så det holder. Neste gang er det min tur til å perse, og kanskje vil jeg da inspirere noen andre til det samme?
Ikke godt å si, men jeg håper nå det.
Hvordan gikk det med meg da? Sluttsummen vet jeg ikke noe om, teller ikke poeng mens man skyter vet du. Tror (håper) det ble noe bedre enn 512p som det ble i går. Hadde en skikkelig dårlig sluttserie på 6-sekunderen, aner ikke hva den ble men det kan ikke ha vært mye over tredve poeng.
Etter stevnet bar det strake veien opp til Ekeberg, klubben skal kjøpe inn nye klubbjakker og vi hadde med jakker slik at de som ville kunne prøve størrelser. Selvfølgelig benyttet jeg da muligheten til å trene litt mer, en blanding av duell og hurtig var det jeg trente på. Lurer på om det er motorikken som kødder til for meg, uansett hvor bra jeg synes seriene kjennes ut så er det nesten alltid en eller annen slenger. Disse slengerne sitter ikke på samme sted heller så da er det ikke så lett å se de helt klare feilene man gjør. Men med tanke på at jeg for 6 måneder siden knapt nok orket å gjennomføre et stevne (grunnet armskade) så er det kanskje ikke så mye annet å forlange.
I morra blir det ikke trening, men en "harrytur" i stedet. Ja, må ikke glemme årsmøtet heller da, som nestleder er jeg jo forpliktet til å møte opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar