søndag 21. mars 2010

Bedre ............

Bedre enn i går, resultatmessig. 521 poeng er jo 13 mer enn i går.
De tre første seriene var 89-88-91, etter en fem-minutters pause med en liten lefse så gikk resten til h.......e.
82-84-87 er ikke bra nok, siste serien er forsåvidt grei nok, men de to før der er ikke bra.
Det fine er at når jeg klarer å si til meg selv at jeg må økepresset på avtrekkeren så blir det et greit treff, problemet er at jeg ikke klarer å si det hver gang. Klarer altså ikke å ha fullt fokus på oppgaven. Jeg trenger ennå mere stevner for å bli jevnere.

Klubben tiåring, Ive, fikk førsteplassen i KM i klasse U-12.
Ikke dårlig det på sitt andre stevne. Ny pers ble det også.
Nå sto visst luftpistol øverst på bursdaglista.
I dag sto hun i mellom meg og Siri og det så ut som at hun synes det var stas, håper jeg :-)
Hun fikk litt hjelp til å stille inn siktene i dag da hun måtte låne min reserve Steyr LP10. Klubbens Morini slapp desverre ut all luften i det jeg skrudde på sylinderen, snodig greie siden jeg testet den i går og da slapp den ut luft i løpet av tre timer. Får sende den på service så den er i tipp topp stand til senere.

Akkurat nå så er det en annen som låner den, en av nybegynnerne i klubben. Vi får håpe han fikk det til og at han vil bli med flere ganger.
I morra er det trening igjen og onsdag drar vi på nytt stevne, denne gangen i Krapfoss (Moss). Og i mellom der så er det kruttrening på Ekeberg. Må jo variere litt, og ikke minst være sosial med de som ikke skyter luft. De er jo tross alt skyttere de også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar