torsdag 25. mars 2010

Hipp hipp hurra.....

Det er fremgang å spore :-)
Med flere poeng opp fra søndagens stevne så er man kanskje fornøyd? Tja, det kommer helt an på hva det er man skal være fornøyd med.
Med tanke på at jeg klatrer oppover poengmessig så er jeg strålende fornøyd, men det jeg er aller mest fornøyd med er at jeg klarte til 80% å gjennomføre oppgavene jeg hadde satt meg fore. Sånn sett så tror jeg det var det beste stevnet på ett år eller noe sånt.
Jada, dere skal få poengsummen, 533p.
Veien videre da? Fortsette med det samme en god stund, i praksis så betyr vel det at jeg må jobbe med dette resten av min skytekarriere. Forhåpentligvis så kan denne biten tones ned etterhvert slik at andre aspekter rundt det å bli bedre som skytter kan trenes i tillegg.

I morgen (torsdag)så blir det antageligvis helt skytefri, må nesten ha en dag i uka uten sånt. Fredag er det siste dag med Petter Brattli og hans fenomenale kurs. Blir nesten litt rart å ikke komme sammen på fredagskveldene for å lære/trene teknikk og mentaltrening.

Lørdag er det tur til Sarpsborg for luftstevne der, har ikke vært der før så det blir spennende. Får prøve å forberede meg best jeg kan selv om det er en ny bane for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar