torsdag 18. mars 2010

525p på tirsdagen

Ikke i nærheten av 560p som jeg "håpet" på men 13p opp fra dagen før. Ja ja, det er jo riktig vei i hvertfall.
En får ta ett skritt av gangen ser det ut til, men at jeg skal opp på tidligere niovå er det ingen tvil om. For ikke å snakke om over tidligere nivå.
I løpet av dagen i dag så skal jeg trene på avtrekk, viktig greie dette med avtrekk. Litt dårlig utføring der og vips så forsvinner poengene fort.
Skal prøve å jobbe litt med grepet på luftpistolen også, er nesten fornøyd men trenger å få justert det litt slik at jeg får indeksert hånden min riktig hver gang.

Fredag blir første trening med en liten junior i stallen. Vi får besøk av datteren til et av våre medlemmer som vil prøve luftpistol. Vi får håpe hun synes det er såpass morsomt at hun fortsetter. Det er jo tross alt de yngre som er fremtiden for skytesporten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar