onsdag 24. november 2010

Helt stappa ...................

Dro på trening i går og hadde en følelse av at det kunne komme mange.
Men at det skulle komme så mange hadde jeg ikke trodd, var akkurat nok plasser igjen til at jeg fikk skutt en runde NAIS(278p) før nybegynnere sto i kø for å få skyte.
Ikke noe annet enn å vike plassen, jeg har jo eget våpen og kan trene når det passer, så det var det eneste riktige å gjøre.
Dette var jo sånn det var i starten på min skytterkarriere, da snakker vi 2003/2004. Håper det kommer like mange fremover for dette er morsomt.
Forøvrig så ga jo en del av de nye seg forholdsvis tidlig, noe som gjorde at jeg fikk trent senere på kvelden.
La inn litt seriøs duelltrening, uten vendeanlegg. Løft, skyt og ned, 2 sek. pause og opp igjen. 70 sånne skudd merkes, de siste 10 ble tunge :-)

Har planer om å innføre en intern cupskyting, vi har intern NAIS-cup allerede og det hadde vært fint med noe presisjonsskyting også.
30 skudd presisjon tror jeg kan være noe å konkurrere i. Det tar ikke så lang tid og kan bidra til å få opp nivået på skytterne i klubben når det gjelder presisjon. Alltid godt å ha noe å konkurrere i.
Hvem vet, kanskje er det flere klubber som vil være med.

1 kommentar: