onsdag 3. november 2010

Rekyldemper, og annet

Hvis tiden strekker til og jeg våkner tidlig, mest det siste, så tar jeg turen til Børselars og får meg ny rekyldemper til Morinien min.
Skulle fikset det for lenge siden men da hadde han de liggende på feil sted, får ringe i morgen og dobbeltsjekke at han har den i butikken.
Det blir fint å teste den til søndagens hurtigstevne.
Jeg har jo forsåvidt testet den tidligere, men kun i den vanlige CM22, ikke i CM22RF.

Samtidig kan jeg jo sjekke om han har tatt vare på kaffekoppen min som jeg glemte der.
Kaffe må man ha, men ikke så mye. For mye er ikke bra, i allefall ikke for meg.

Etter det er planen å ta en tur i skauen, må kjenne villmarken litt på kroppen innimellom, bare sunt det.

Men før alt dette er det jo trening på fredag, jeg får vel legge inn litt innsats før søndagens stevne, er på tide med et godt resultat i hurtig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar