mandag 22. november 2010

Luftsesongen er i gang

Er skikkelig treig i år, men endelig har jeg somlet meg på luftbanen for å trene litt.
Tradisjonen tro så var det første skuddet en tier, innertier for å være nøyaktig. Rart det der.
Men å påstå at det fortsatte sånn er vel å overdrive en del. Ca 80 skudd ga såpass mersmak at det er ikke utenkelig at turen går til Skedsmohallen på onsdag for mitt første luftstevne siden NM.
Kanskje får jeg med meg fler fra klubben på turen.

Ellers så har helgen gått med til å holde nybegynnerkurs, lang helg med mye morro.

I morgen blir det NAIS på Ekeberg, kan bli trangt om plassen siden vi har fått så mange nye medlemmer.
Det er vel bare å ta med seg matpakke og godt humør så får man skutt når man får skutt. Får vel satse på årsbeste i morgen kanskje ;-)

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar