tirsdag 2. november 2010

Mer folk

Etter at vi hadde et nytt sikkerhetskurs med undertegnede som instruktør (sammen med gode medhjelpere) så har det kommet mer folk på treningene. Det er noe vi liker, at de i tillegg skyter godt er jo bare ren bonus. Tyder på at de har hatt god opplæring :-)
Men når det er sagt så må man ikke skyte godt for å bli godt mottatt hos oss.
NAIS sto på programmet i dag, to runder ble det for noen av oss. 283 på første forsøk for meg, slått av to stykker, ikke bra. Skjerping til andre runden, endte med 286 og årsbeste for min del.
Rart det der, årsbeste og likevel ikke fornøyd. Skulle jo helst vært over 290.

Hurtigstevne på søndag, litt spent på hvordan det går. Lenge siden sist nå, får vel satse på pers tenker jeg :-)
Er ikke bare hurtig som er lenge siden nå, luft har jeg vel ikke skutt siden NM og det begynner å bli en stund siden. Begynner faktisk å få lyst til å trene luft igjen, ikke noen dum ting det.

2 kommentarer:

  1. Du får smitte litt luft-lyst over på meg. jeg får ikke fingeren ut, for å si det sånn. Trenger han strenge treneren min igjen:)

    SvarSlett
  2. Da får du komme deg på banen på fredag så får jeg sparket deg i gang igjen :-)

    SvarSlett