lørdag 13. november 2010

Lang og morsom dag

I dag har jeg vært på idrettshøyskolen, nærmere bestemt på skytebanen som de har der.
Anledningen er trener 3 kurset jeg er på.
Begynte kl. 09.00 i dag og holdt på til 17.30, kun avbrutt av noen små pauser og en time med lunsj.
Lærer vi noe? Klart vi gjør det, faktisk ganske mye også. Jeg tror vi kommer til å bli bra trenere alle sammen når det hele er ferdig. Ikke det at man noen gang blir ferdig som trener, man lærer jo noe hele tiden selv når man er ferdig utdannet.
Det neste nå blir å finne noen som har lyst på en trener, vi skal jo selvsagt trene noen for at vi skal bli godkjent som trenere.
Kunne du tenke deg en fabelaktig trener (meg) så ikke nøl med å ta kontakt. Dette gjelder selvsagt klubber som kunne tenkt seg det samme.
I morgen er det på`n igjen kl. 09.00 med en eksamen. Etter det blir det mere opplæring, gleder meg allerede.

Til uka blir det å trene litt igjen.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar