tirsdag 16. november 2010

Scatt, stinn brakke og trening

Dro på trening i dag, to ting sto på agendaen.
Først og fremst så var det å få i gang trenerjobben min med min utøver.
Tok i den forbindelse med meg SCATT simulatoren for å få testet littegrann.

Så skulle jeg jo selvsagt trene også, tok med luftpistolen da det er lenge siden sist jeg har trent med den.
Gikk ganske greit, så greit at jeg nå vurderer luft-NM i mars. Men jeg får ta et par stevner først før jeg bestemmer meg helt.

Til min store glede var treningen i dag stappet av folk, masse nybegynnere dominerte treningen og det er noe jeg liker.
Ikke så mange av de gamle der, men nå begynner jo allerede en del av de nye å bli "fast inventar".
Til helgen er det nytt kurs igjen så da blir det vel fullt på trening framover, men det er jo bare positivt. Det minner meg litt om når jeg begynte i 2003, da var det stinn brakke ofte.
Husker jeg stressa som pokker for å komme meg fort opp slik at jeg kunne plukke ut det våpenet jeg vill bruke, det var ikke få ganger jeg ikke fikk "viljen" min. Standhaftig var man jo også den gang, jeg kunne stå på trening fra 18.00 til 22.00 kun avbrutt av noen fem minutters pauser innimellom. Det var tider det, nå trenger jeg ikke være så lenge på trening siden min kunnskap rundt dette med skyting er mye større i dag. Nå får jeg mer utbytte av riktig og effektiv trening i 1-2 timer enn jeg gjorde på fire timer før. Men gøy var det :-)

Nå ser jeg fram til neste trening og håper det er like mange der da, selv om det er fredag.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar