lørdag 7. august 2010

Nesten gull.

Dæven døtte, dette ble spennende.
Pål fikk en 8. plass med 89 på siste serie. Kun 7p bak vinneren, det er nesten så vi satt her med tårer i øynene og håpet at det ikke var sant.
Men du verden, 8. plass i VM er vel selv Pål fornøyd med vil jeg tro.

Roar med sin supre 20. plass, bare 5p. bak Pål, det er ikke annet å gjøre enn å ta av seg hatten for en sånn VM debut.

Tor Jonassen fikk 542p. ikke vet jeg hva han pleier å skyte. Men han kom til VM så han kan sikkert bedre enn den poengsummen han fikk i dag. Jeg synes nå uansett han skal være fornøyd, kan jo ikke være så lett å skulle prestere i VM.
Jeg måtte jo hatt med meg både oksygenflaske og sykepleier hadde jeg stått der.

Nei gutter, takk for en strålende begynnelse på en dag som ser ut som den skal bli helt knall.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar