tirsdag 24. august 2010

Lenge siden ...........

Noen dager siden sist nå, det betyr ikke at jeg har ligget på latsiden.
Men enkelte ganger så skjer ting som man ikke rår over.
En begravelse av en skyttervenn satte meg ut i noen dager, viktigheten av ting blir annerledes i en sånn situasjon.
Blogginnlegg er en sånn ting som ikke ble så viktig i denne tiden som har vært.

Men jeg har fått trent nesten som jeg pleier likevel, senest i dag.
Begynner å bli litt kaldt på kvelden, spesielt siden jeg fortsatt tviholder på shorts og sandaler. Mørkt blir det også, lyset på OPKs bane er ikke akkurat noe å skryte av på kvelden. Men en treffer da det en sikter på mesteparten av tiden, kanskje lettere i mørket siden man ser skiva så dårlig.

Jeg nevnte vel tidligere at jeg hadde skaffet meg kano, den er behørig testet ut ved to anledninger. Sist nå i helgen, med innlagt overnatting i lavvo. Fisk ble det også, men bare en liten en.
Jeg har stor tro på at kanopadling vil virke positivt inn på skytemuskulaturen, man bruker de samme musklene, bare på en annen måte.

Nå er det ikke så lenge før starten går på trener III kurset som jeg skal på. Mye å lese på, men gleder meg som bare det. Kanskje noen til og med vil ha meg som trener etterhvert.

Regner med at det blir stille og rolig dag i morgen, totalt uten trening, kanskje.

Lars

1 kommentar:

  1. Koselig å se at det fremdeles er liv i deg. Skyting? Trodde rubix cuben var det du holdt på med. Så fort tiden flyr. Får prøve å treffes neste gang jeg er i Norge.

    SvarSlett