mandag 9. august 2010

60 skudd og styremøte

Rakk akkurat 60 skudd inkludert litt mekking på fripistolgrepet før styremøtet satte i gang.
Jeg hadde flyttet på avtrekkeren litte granne siden sist gang jeg skjøt. Nå satt den mere riktig i forhold til avtrekksfingeren. Eneste problemet var at fingeren kom litt langt opp i ramma, så langt opp at den dro borti skruen til avtrekkeren. Gjorde ikke så mye forsåvidt, fikk to gode niere på den måten.
Men man kan jo selvfølgelig ikke ha det sånn i lengden, så da var det bare å legge på litt masse over fingeren for å tvinge den ned. Det ble helt supert, kjentes ikke unaturlig ut i det hele tatt.
Dette betyr at jeg nå er i gang med å tilpasse grepet, og av erfaring så vet jeg at jeg antageligvis aldri blir ferdig med det.

446 ble summen på 60 skudd, det siste skuddet med resten av styret som tilskuere. Ikke noe å skryte av akkurat.

I morgen blir det ikke trening, da har vi invitert til dugnad i klubben for å få fortgang i elektronikkarbeidet.
Håper dugnadsånden er stor nå etter at ferien er slutt for de fleste.
Kommer det mange så fyrer vi opp grillen og svir noen pølser og burgere kanskje.

Jeg kommer i løpet av kort tid til å kjøpe en medisinball som skal brukes til trening, det er en haug med øvelser en kan gjøre med en sånn. Har samtidig tenkt til å teste holdområdet mitt på SCATTn, regner med at litt spesifikktrening på det vil krympe holdområdet. Jeg har noen øvelser som jeg tror vil funke veldig bra.
Jeg skal prøve å huske å komme tilbake til dette etterhvert.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar