mandag 2. august 2010

3 1/2 time på banen

Uten våpen i hånd men utrustet med bormaskin, skruer, kniv, hammer og spiker tilbrakte jeg nesten fire timer på banen til OPK i ettermiddag/kveld.
Anledningen var et ønske om å få ferdig opplegget til de elektroniske skivene.
Foruten meg var Siri, Paul og Roger der. Roger har gjort mye av forarbeidet og grovjobben tidligere og i dag fikk han etterlengtet hjelp.
Det er sant, vi fikk hjelp til å få satt skivene inn i containeren av Øyvind og Frode.



Dagen ble lang den og jeg er glad vi fikk i oss mat før vi dro opp på banen.
I morgen er det fellestrening, første etter ferien. Selv så har jeg tenkt å fortsette på monteringen, hvis det ikke kommer mange skyttere da. Mange skyttere=mindre mulighet til å få jobbet.
Jeg tar med meg noe å skyte med, just in case.






Nå skal jeg bare sitte foran TVn og sløve, fullt fortjent.



Lars



For de som lurer på hvem som tar alle de fine bildene så er det
Siri Vaggen Olsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar