tirsdag 14. september 2010

Flytting og tilbakeblikk

Nei, jeg skal ikke flytte :-)
Men vi hadde dugnad på banen i dag, tid for innendørs trening framover. I hvertfall for de som er avhengig av klubbvåpen.
Selv så tror jeg at jeg drar på Ekeberg, det er jo nesten rett borti gata. Sparer jo nesten en hel time pr. trening.

Nå får jeg vel også tid til å trene litt igjen, skal ta opp luftpistolen i løpet av uken og kjenne på den. En må jo starte et sted, ikke sant?
Når jeg nå ser tilbake på utendørssesongen så kan jeg elegant konstatere at jeg kun har deltatt på et feltstevne.
Ikke mye å skryte av det kanskje, men jeg fyllte nå i hvertfall løypa med spesialrevolveren, deilig å stå øverst på resultatlista :-)
På bane har det blitt noen flere stevner, men det burde ha blitt fler. Noen ganger stemmer bare ikke tidspunktene, denne sesongen har vært litt sånn.
Ellers så har man jo brukt en del tid på å få ting på plass, tenker da på elektronikkskiver på OPKs bane.
Dessverre så har det blitt en del forsinkelser som har medført at vi ikke har fått testet anlegget slik planen var.
Men til våren så er alt på plass, da blir det andre boller :-)

Fripistol fikk jeg jo også skaffet meg, gleder meg til stevner neste år. Og ny .22 pistol ble det jo også, har hatt mye moro med den så langt.

Nå som vi flytter inn så er det ikke til å stikke under en stol at man kommer til å savne klubbhuset littegrann, men jeg kommer ikke til å savne å sitte i kø for å komme meg dit.

Nei nå har jeg faktisk tenkt til å kose meg framover på trening og stevner, kanskje få lagt inn stevner litt lenger unna også. Det er jo gøy å komme på nye steder og "treffe" nye folk.

Ok, så er det ikke slutt på trening på Løvenskiold, jeg kommer til å ta en og annen tur en lørdag/søndag for å trene utendørs. Ingen ting som litt frisk luft.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar