søndag 25. juli 2010

En sommer er over .............

Kanskje ikke, men jeg har ikke mere ferie å ta av.
Men med tanke på været som er i Oslo i dag så er det heller ikke så farlig.
I morgen blir det å ta fram pangen og få trent litt igjen. To uker fri fra skyting etter bane-NM merkes, abstinensen er til å ta og føle på så det blir godt å komme igang igjen.
Tar en NAIS-runde for å se hvor man er etter ferien, så litt seriøs trening etter det. Kanskje rekker jeg å spikke på fripistol-grepet, det må jo være klart til NM neste år.

Apropos NM neste år, det går jo på Oppdal og selvsagt så har jeg allerede vært der for å forberede meg.
Etter en drøy uke i regnvær på en plass litt utenfor Steinkjer så tok jeg turen innom Oppdal på veien hjem.
Var her sist det var felt-NM her og tenkte at vi skulle overnatte på samme hytte som den gang.
Fant hytta etter litt leting og installerte oss med medbrakt gassgrill og grillmat.
Det blir fint her neste år, bare været holder.

Ser at en OPKer er tatt ut til Nordisk mesterskap i felt, så da må jeg selvsagt gratulere Petter Kleiven og håpe han viser svensker og dansker hvordan det skal gjøres. Hvis du lurer på hvilke andre som er tatt ut kan du lese det her.

Fortsatt god sommer.
Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar