lørdag 27. februar 2010

Langsynt

Rune "brillemaker" fra Årnes var med Petter i går og da benyttet jeg anledningen til å få sjekket synet også.
Foranledningen til at jeg nå sjekker synet er at jeg har slitt med å få skarpt korn i gjennom en hel konkurranse det siste året (?). Det ble faktisk så ille så jeg tok ut brilleglasset og vips så ble det lettere, fortsatt ikke ideelt men det nærmer seg. Til førstkommende fredag tar jeg med glasset for da dukker Rune opp igjen, fint å få sjekket det skikkelig.
Sist jeg sjekket øynene var vel kanskje for en tre-fire år siden og da var synet perfekt, nå har jeg altså blitt litt langsynt. Det betyr vel at man faktisk burde få sjekket slikt litt oftere, kanskje en gang i året?

I dag blir det ikke trening, men jeg skal alikevel drive med skyterelaterte ting. Hadde tenkt å lage meg en egen version av "carbidlighter", du vet en sånn sotelighter som du har en dråpe vann i. Hvis, og det er et stort hvis her, jeg får det til så kommer bilde forhåpentligvis snart. Apropos bilder, hva med å få ut finger`n og få lagt ut de andre bildene jeg skulle ha lagt ut? De kommer, kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar