onsdag 24. februar 2010

Atter en dag

Trening i dag igjen, trente i går også.
Hvor skal dette ende? Ikke godt å si, i dag endte det på luftbanen på Tøyenbadet.
Ca. 80 skudd med litt skjeftejustering og avtrekksjustering, alt i alt ikke så aller verst. I morra blir det antageligvis treningsfri, i hvertfall fra skyting. Må prøve å få trent opp kneet også i tillegg til skytingen.
Fredag så er det nytt avsnitt av trening med Petter Brattli, blir spennende å se hva vi får lært da. Ikke at jeg umiddelbart er blitt bedre, men jeg har blitt mye mer observant på det jeg gjør. Bare det er jo et bra fremskritt, jeg har jo skutt såpass mye før at jeg vet at med litt tid så faller all kunnskap på plass og da kommer også resultatene. I mellomtiden jobber jeg ufortrødent videre med skytingen og med trenerrollen jeg har påtatt meg. Like morsomt begge deler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar