mandag 11. januar 2010

Ting og slikt

Stund siden sist nå, armen funker ennå men resultatene lar vente på seg.
Tar ikke det så tungt, planen er klar og skal følges så det er bare å se opp for meg i tiden som kommer.
Hva har man så gjort siden sist av skyterelaterte ting? Vel, "pimpa" luftpangen min littegrann, bilde kommer snart. Bestillt grep til den har jeg også gjort, dukker vel opp i begynnelsen av februar.
Trener gjør jeg, 2-5 dager i uken, akkurat nå er det kurs med Petter Brattli som følges nøye.
Selv skal jeg ha trener2 eksamen i løpet av måneden, det blir greit å kunne ha noe å vise til når man uttaler seg om trening osv.
Framover er vel planen å komme meg litt i form til luft-NM slik at jeg ikke havner helt sist, ikke stor fare for det :-)he he he

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar