mandag 18. januar 2010

Dagens stevne i hurtigpistol

531 poeng, kanskje ikke så veldig bra.
Men nå er det vel heller ikke poengsummen som er viktig her, sluttresultatet bryr meg mindre i denne sammenhengen.
Poenget mitt her, og det er et poeng, er som følger:
Jevne serier på 46, med to på 45 må sies å være godkjent etter så mye slit med vond arm. At det ble en katastrofeserie på 36 er ikke så farlig, den glemmer jeg fort, opps så var den glemt.
Seks-sekunderen ble litt lavere, lå vel på 43-45 pr. serie, men fullt godkjent det også.
Er faktisk snart ett år siden jeg hadde tilsvarende resultat. Det er nesten så jeg får lyst til skyte hurtig igjen, hmmmm ikke bra.
I morra blir det muligens luft i Mysen, det blir morsomt. Alltid god stemning blant de folkene der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar