mandag 1. oktober 2012

Ny pers i dag

Endelig kom det en ny pers, selv om den kom i en øvelse jeg ikke trives med så er jeg fornøyd med å perse.
284p på sprintluft er fire poeng opp fra gammel pers som ble satt i fjor. Kanskje er det den siste tidens mengdetrening som gjør susen, eller kanskje min nye LP10E :-)

At det ikke stemte på vanlig 60skudd luft etterpå for så være. Fikk med meg en 96p serie og den smakte godt, resten er allerede glemt.

Forøvrig så var en av klubbens ungdommer med på stevnet i dag, Marius hadde med seg egen sjåfør og medhjelper (mora). I følge Marius så hadde det blitt fler poeng hadde det ikke vært for at medhjelperen skrudde feil vei på siktene. Han er tydeligvis allerede blitt en dreven skytter som har lært seg bortforklaringer :-) Tror vi må lære disse unge hvordan de skal skru på siktene selv. Tryggest det tenker jeg.

Eller så har det vært en del stevner hos Bærum pk siste uke, ute i kulden, brrr.
At kroppen og spesielt leddene mine ikke takler kulda merkes godt på skytingen. Blir deilig med flere innendørsstevner noen måneder nå, i hvertfall så er det godt for kroppen.


Lars

2 kommentarer:

  1. Så flink du er. Lars. Stolt av deg. Mamma.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott. Sprintluft har eg ikkje prøvd før, men det verkar slitsomt. Var slitsomt nok med 60 luft. Grattis med LP10E.

    Frode

    SvarSlett