fredag 19. oktober 2012

Endelig helg ....

Endelig helg og mulighet til å puste ut litt.
Eller ...........

Vel, uka har vært bra skytemessig. Klubbmesterskap i standard på tirsdag med årsbeste resulterte i femteplass. Og for de som tenker at klubbmesterskap ikke teller, dere har ikke deltatt på OPK sine.
Med 25stk totalt, hvorav 16 i herreklassen så ble det ganske bra stemning på banen, ikke noe å si på prestasjonspresset der i gården nei. Med 508p så er jeg godt fornøyd, selv om det er en del poeng opp til pers.
Siri klarte å mobilisere hele 9 damer til å delta, det må være lenge siden det var så mange damer med, og med det så ble det da delt ut tre medaljer i dameklassen også. Kult.

Onsdag var det som vanlig lufttrening, hadde tenkt meg på stevne men det ble avlyst grunnet vannlekkasje.

Fikk en hviledag i går, passet bra da jeg trengte å få ryddet litt på "herrerommet".

I dag var jeg skyteleder, stinn brakke og høy stemning er perfekt opplading til helgen.
Etter endt fellestrening så tok jeg på meg trenerrollen og hadde duelltrening for de som var interessert i det.
Fem stykker ble igjen fra åtte til halv ti og det er ikke galt på en fredagskveld.
En perfekt måte å avslutte fredagskvelden på.

I morgen er det luftstevne i Mysen, der har vi med noen unge i tillegg til meg selv. Først trener så utøver :-)

Søndag var tenkt som hviledag, men "fant" et luftstevne jeg hadde oversett og dermed så blir det litt skyting da og :-)

Ha en god helg alle dere der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar