mandag 15. oktober 2012

Nok en årsbeste

Fikk årsbeste på hurtig fin i dag. Men resultatet er jo møkk dårlig :-(
Eneste trøsten får være at jeg fikk de tre ekstra poengene jeg trengte for å sikre meg en bronseplakett i klubbens Keiserpokal-skyting.

I morgen er det klubbmesterskap i standard så da er det vel bare å fokusere mot det, skal nå gi det jeg har så får vi se hva sluttsummen blir.

Onsdag er det tid for lufttrening igjen før vi på fredag skal trene .22

Lørdag går turen til Mysen for luftstevne, med på lasset blir det noen ungdommer fra klubben. Det blir kult, håper vi alle er fornøyde når vi drar derifra. Uansett så blir det jo hyggelig å treffe de koselige folkene fra Mysen.

Midt oppi all denne skytingen må jeg også innrømme at jeg trenger å få trent fysisk, kroppen forfaller og kanskje er det en del poeng å hente på akkurat det. Om ikke annet så er det bedre for helsa å holde seg litt i form. Får vel grave fram medlemskortet mitt så jeg slipper inn på ACTIC :-)

Ha en fortreffelig uke og kanskje vi ses på et stevne i nær fremtid.
Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar