mandag 10. september 2012

Nok et stevne med årsbesteresultat

Har fått trent jevnt og målrettet siden sist stevne.
I dag resulterte det i årsbeste på luft, 545p.
Det er jeg strålende fornøyd med, spesielt siden ene serien bare ble 86p.
Beste serien ble 96 :-)

Dagen startet som vanlig med jobb fram til fem, deretter en uvanlig kjapp kjøretur til Kolsås.
Hmm, hvor var alle bilene som pleier å stampe ut av byen på denne tiden?
Først skulle det skytes sprintluft, en øvelse som jeg blir stresset av. Fin trening på stressmestring i hvertfall.
Endte på 276p tror jeg, er der hvor jeg bestandig er.

Etter en liten pause som var god å få så var det tid for 60skudd.
Første prøveskudd 10.7*, andre skudd 10.2 og tredje skudd 10.4*, da var det bare å kjøre rett på.
Følte jeg klarte å fokusere på de rette tingene, hadde en klar oppgave, nemlig å ha alt fokuset på kornet. I hvertfall nesten alt fokuset, er jo andre ting som må stemme også :-)
I tillegg var jeg oppsatt på å gjøre det bra, satte litt press på meg selv og det kan synes som at jeg igjen trives med det.

Sånn utenom stevnene så har jeg fått trent godt, vært kursleder på nybegynner/sikkerhetskurs med hovedansvaret for det teoretiske. Trives godt med det.

Videre denne uken så er det selvsagt trening i morra på Løvenskiold, trening på luftbanen på Trosterud på onsdag. Kanskje blir det trening på torsdag også, da blir det fri på fredag. På søndag er det klubbmesterskap i felt, militær og revolver. Da skal de andre få svi tenker jeg ;-)


Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar