mandag 17. september 2012

den kjedelige fjerdeplassen

Resultatene fra gårsdagens klubbmesterskap i revolverfelt og militærfelt kom i dag.
Tror du ikke jeg klarte å få den kjedelige fjerdeplassen, ikke bare en gang, men to!

Hadde jo ett lønnlig håp om metall i revolver, men den gang ei. En megatabbe av meg gjorde at jeg mistet i hvertfall tredjeplassen, kanskje til og med andreplassen.
Om ikke annet så gjør jeg ikke den feilen igjen.
At jeg tok fjerdeplassen i militær er jeg litt forbauset over. Vi har jo tross alt en hel haug som visstnok skyter mye mer med den type våpen enn meg i klubben.

Så selv om jeg "bare" fikk fjerdeplasser så er det litt godt å ha slått en del feltskyttere :-)

Denne uken blir litt mere "avslappet" enn forrige uke. Skal opp på trening i morra, Siri er skyteleder og med forhåpentligvis mange nye på banen kan det hende hun vil ha litt hjelp.
Men jeg skal nok få tatt noen runder duell likevel.

Blir vel lufttrening på onsdag og "krutt"trening på torsdag tenker jeg.
Hva helgen bringer får tiden vise :-)

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar