fredag 8. april 2011

Klar til årets første feltstevne

Da er jeg (nesten) klar til årets første feltstevne for min del.
I fjor skjøt jeg ett eneste stevne, fyllte løypa i spes.revolver med min lille .22lr
Om jeg gjentar bedriften denne gang? Nei, fofr øvelsen står ikke på programmet :-)

Men jeg skal skyte revolver og militær siden det er KM i begge øvelsene. Snakk om tull, å ha mesterskap i første stevne for året virker jo helt høl i huet.
Men en får gjøre det beste ut av det, altså fylle løypa.

Gledelig er det at vi har med en haug med ferskinger, både som funksjonærer og som skyttere.
Får håpe det går bra og at de ikke blir vettskremt av dette.

Det blir tid til en liten treningsøkt i kveld, kanskje til og med teste noen få skudd med våpen som skal brukes i helgen.
Akkurat nå er jeg nødt til å redde en kollega ut av en heis som står i mellom to etasjer, jeg får ta det igjen senere.

Lars

1 kommentar: