tirsdag 26. april 2011

Hjem fra felt, med sølvskje i bagasjen

To runder i solsteika holdt for meg.
Lang runde å gå med dårlig kne merkes godt i dag, derfor holdt det med to runder.
Løypa var krevende nok den, mange "svingninger og fallinger" som vi ikke er vant til her hjemme.
Morsomt og krevende, måtte jo bruke huet noen steder for å få med alt man skulle treffe.
Men en ting gjør de i nabolandet som vi ikke gjør her så ofte. De har noen lange tider på alle st. plasser.
Jeg prøvde desperat å bruke tiden, men det ble litt teit å stå der å spise matpakka før jeg skjøt siste skuddet.
Har lagt ved et videoklipp som Siri gjorde av meg, klippet viser hva jeg mener med god tid.



Grunnen til at jeg skyter alene er at det var lengre skytetid på militær enn på fin, alle de andre på laget skjøt fin.

Glemte nesten sølvskjeen i farta, jo den er premie for 5. plass i revolverfelt.

Lars

1 kommentar:

  1. så ut som om du rakk det der ja;)

    gratulerer med 5. plass!

    SvarSlett