mandag 14. februar 2011

Sakte men sikkert oppover

Var en tur på Rykkin i dag for en runde med luftpistol.
Alltid hyggelig hos de gutta der.

Resultatene så langt på luft har vel ikke akkurat vært i nærheten av det jeg har vært tidligere. Men så langt i år har de i hvertfall gått riktig vei, sakte men sikkert kryper de oppover. Men som sagt, ennå et langt stykke unna der jeg burde være. 529 i dag ble nå i hvertfall årsbeste for meg, 30p. bak min egen pers.
Nå håper jeg at det fortsetter i den retningen, oppover altså.

I morgen er det en tur til Skedsmohallen for en runde med hurtig, kunne skutt hurtig i dag på Ekeberg, men vi valgte å prioritere luft.
Forhåpninger for hurtig-stevnet i morgen? Klart man har satt seg mål, men de skal jeg foreløpig holde for meg selv.
Med oss på lasset i morra har vi en fersking, regner med at han i dag skjøt hurtig på Ekeberg så da er han vel forberedt og innskutt til i morgen.

Det nærmer seg luft-NM med raske skritt, det er noe jeg gleder meg til. For første gang skal jeg ikke bare være utøver men også trener under NM. Og utøveren min er i rute og trener som aldri før :-)

Kommer vel tilbake med rapport om hvordan det har gått på stevnet i morgen.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar