onsdag 2. februar 2011

Nok en helg med kurs + + +

I helgen som var hadde vi kurs for nye skyttere i klubben. Et såkalt sikkerhets/nybegynnerkurs.
Totalt tjue stykker møtte opp for å lære sikkerhet og skyteteknikk.
Det er klart at det begrenser seg litt på teknikksiden når det begrenset med tid vi har til rådighet.

Allerede på første trening etter kurset, i går, dukket flere av de opp for å ta fatt på den lange veien mot å bli en god skytter. Kanskje ikke alle vil bli best, men alle har nok lyst til å bli best mulig tenker jeg.

Fikk ikke trent luft på mandag, pleier å få lagt inn en økt med min utøver. Men denne mandagen hadde jeg time til MR av kneet mitt, samme kneet som ble menisk-operert for ett år siden.
Men i dag fikk jeg lurt inn en økt, med ny"spikka" grep og greier. Grepet funka bra det, hadde ganske bra økt totalt. Drøye 100 skudd totalt.

I morgen er det fridag, må hvile litt også. Men fredag er det opp på Ekeberg for å få trent litt til mandagens stevne.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar