søndag 26. juni 2011

Travel helg 2

I dag sto vi tidlig opp, i hvertfall kl. 08.00 som er tidlig på en søndag som vi egentlig ikke skulle ha gjort så mye.
Årsaken var enkel, litt utpå kvelden i går da vi grillet på Løvenskiold så er det noen som nevner at det er feltstevne på Myhrspiten i dag.
Man var ikke vanskelig å be, og etter en liten runde rundt bordet ble vi seks stykker som skulle dra dagen etter.
MEd klubbvåpen og egne våpen satte i kursen mot Hokksund for to runder med felt.
Vel fremme hadde noen av de andre allerede meldt seg på og han ene skulle ut på sin første runde kun femten minutter etter vår ankomst. Hadde vi kommet noe sendere hadde han stått der uten våpen å skyte med.

Selv måtte vi vente nesten to timer, gjorde ikke så mye da det var fint vær og mange kjente der. Matpakke og drikke ble fortært og skravling utført :-)

Selve løypa var ny for meg og Siri, kanskje litt vanskeligere enn tidligere og det var helt greit.
At poengsummen ikke ble veldig bra i militær må jeg finne en eller annen unnskyldning for, det kan jo i hvertfall ikke ha vært meg som ikke var bedre i dag.

Siri Gikk med snubben sin og hadde det skikkelig morsomt, faktisk så morsomt at jeg underveis bestemte meg for å bytte øvelse på runde 2.
Et ble da snubb i stedet for finpistol, angrer ikke ett sekund på det. Morsomt som bare rakkern, selv om noen av holdene var vel lange til en kortløpet Smit&Wesson. Til tross for ett skudd mindre pr. standplass så ble det bare tre poeng mindre totalt enn jeg hadde på militær. Er sikker på at hadde jeg hatt med min egen snubb så hadde det blitt noen poeng til. Men Siri sin snubb er fin den:-)

Vi var forøvrig åtte eller ni stykker fra klubben der i dag, ikke galt det nå i starten på skoleferien.
Hjemover tok vi det med ro, bestemte oss for ikke å kjøre motorveien , men heller cruise på småveiene hjemover. Det viste seg å bli en super hjemtur med fine veier, lite trafikk og fin natur.

Nå blir det jordbær med fløte på balkongen, kanskje et glass med sprudlevann også.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar