onsdag 11. september 2013

Avslutta med 95

Fikk lagt inn en seriøs og hard økt i dag.
Starta på formiddagen med holdeøvelser, tungt som rakkern.
Etter endt arbeidsdag bar det opp på luftbanen for en økt med luftskyting.

Prøvde meg fram litt med noen småjusteringer på pangen før jeg satte inn støtet.
Skjønt, støt og støt fru Blom, tok jaggu sin tid føfr det ble bra.
Etter en ikke så bra 60 skudds trening så ble det litt straffetrening. Klokka begynte å tusle mot avslutning for kvelden, og midt i den værste skravlinga fra de andre så satte jeg en 95 serie, jippi :-)

Mulig var jeg inspirert av Jørgen på 13 som satte en 93 serie i dag, da snakker vi stående en-hånd. Og kanskje hjalp det at faren hans satte en 96 serie.
Med 5p bort og tre skudd igjen måtte det avsluttes med tre tiere. En, to og tre tiere etter så var 95 i boks, digg.

Tror jeg skal fortsette med holdtreningen framover, det er nok der jeg har lagt inn minst energi igjennom årene.
Så bortsett fra at jeg er super fornøyd med siste serien min, så er man jo ganske stolt over å ha en så målrettet 13 åring i "stallen". Stå på Jørgen :-)

Lars

1 kommentar: