tirsdag 10. september 2013

En sommer er over ....

Eller er den det?
Med temperatur over tjue grader på dagtid så kan man vel si at sommeren har bitt seg fast som en klegg på leggen til en sovende hest.

Uansett så er NM over, som arrangør må jeg si at det har vært morsomt og lærerikt.
Mye har man lært og noe har man fått lært bort, og ikke minst så fikk vi gjennomført det vi selv mener er et godt NM arrangørmessig. Takk til alle som hjalp til :-)

Siden jeg var noe tungt involvert i arbeidet med NM så har jeg selvsagt måtte legge min egen skyting litt til side. Helt greit det, nå kan jeg jo dra på en haug med NM som andre arrangerer :-)

For ikke lenge siden begynte egentreningen så smått å ta seg opp, litt tørrtrening hjemme samt noen besøk på skytebanen, både luft og krutt.
Selvsagt så var skyteformen noe redusert, men ikke så galt likevel.i dag,
F.eks så ble det årsbeste på sprintluft  med ny LP400carbon attpåtil. Kun skutt ca 200 skudd før dagens stevne med den. Litt justeringer på grepet så tror jeg det blir supert.

Trening med ungdommen er også startet opp etter sommerferien, med 10 stk på siste trening hvorav 5 helt nye lover godt. Håper alle fortsetter og ikke minst at det kommer flere :-)

Rekker dessverre ikke være med på DM i luftpistol, må prioritere bryllupet til brodern den helgen, men lover å komme sterkt tilbake ved neste anledning.

Nå ser jeg fram til onsdagens lufttrening og stevner som kommer framover.

Ha en fortsatt god sommer der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar