tirsdag 4. juni 2013

Hvor ble tiden av?

Hallo i luken.

Nå er det bare en drøy måned før det braker løs med NM på Løvenskiold, at man er spent er vel ikke en overdrivelse akkurat.
Den siste tiden, det vil si månedene har mest gått med til planlegging osv av NM. Men har fått skutt littegrann også, sist i helgen under Løvenskiold Open. Der hadde vi over 150 starter på to dager og det må sies å være bra når vi snakker om banestevner.
I år som tidligere år var det undertegnede og Siri som hadde ansvaret for dette stevnet, men i år hadde vi i tillegg en fantastisk gjeng fra egen klubb som med stor entusiasme og arbeidsglede bidro til et veldig vellykket arrangement. Det fortjener de en stor takk for.

Selv så overnattet vi på banen fra fredag til søndag, overnattingsgjester fikk vi på lørdagen i form av to av våre ungdommer.
Marius og Markus hadde med seg teltet og vi inviterte til film på lerret utpå senkvelden. Tror de hygget seg, i hvertfall satt vi pris på litt selskap på kvelden.

Selv fikk jeg faktisk tid til å skyte som sagt, endte med årsbeste i standard, hurtig-fin og finpistol.
Hyggelig å begynne å få til noe igjen, til tross for ekstremt lite trening i det siste. Får ta det igjen til høsten tenker jeg.

Fikk med meg et stevne på luft i går, selv om jeg strengt tatt  burde ha fått meg litt søvn etter en lang helg.
Der var også tidligere nevnte ungdommene og skjøt, endte med ny pers på Marius. Grattis til han :-)

Framover nå så er det å få på plass de siste bitene fram mot NM, og hvis det er noen der ute som vil hjelpe til som funksjonær under NM så sier vi ja takk til det. Ta i så fall kontakt med undertegnede på post@nm2013.no
Vi kan friste med funksjonærgoodies og mat.

Vi ses under NM håper jeg :-)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med årsbeste.

    No er overnatting og fri ordna. Sjåast på NM.

    SvarSlett